marți, 7 iunie 2011

De ce sunt EcoPaparazzo VI

 De EcoPaparazzi am aflat la radio, defapt mama mea asculta radio, si stiind ca sunt foarte pasionata de fotografie, m-a sunat imediat dupa ce a auzit anuntul. Am fost foarte incantata, si mi-am zis ca as putea sa-mi incerc norocul. Plus de asta pe atunci, nu dispuneam de un aparat foto mai perfomant, iar spre dezamagirea mea, daca pot spune asa, am facut fotografiile cu un telefon, claritatea si calitatea imaginii pe care o vedeam eu cu ochiul liber, fiind redusa. 

Am avut fotografii proaste din punct de vedere calitativ, dar tema a fost foarte bine subliniata. Imi plac ordinea, curatenia si linistea. In cartierul meu nu am nici macar un parculet unde sa ma pot plimba seara, si de unde sa inspir totusi putin aer mai curat. Nefiind inca majora nu ma prea ia nimeni in serios, deci pot visa mult si bine la acel parculet. Trebuie sa fie cat mai mult spatiu pentru parcari, nu ma pot supune masinilor... 

Concursul acesta m-a ajutat sa deschid ochii putin mai larg si sa realizez defapt ce aer poluat trece zilnic prin plamanii mei, inca tineri, care cand vor ajunge la batranete ma vor uri pentru tot ceea ce le-am dat sa inspire in tinerete... Va multumesc inca odata!
                              Petre Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu