marți, 24 mai 2011

De ce sunt EcoPaparazzo V

Felicit echipa EcoPaparazzi  pentru efortul depus. Faceti nota discordanta si bine faceti , cu acei " paparazzi"  care servesc publicatii sordide precum Click, Can - Can (nu le citesc, dar stiu ca exista).
 
Am aflat de aceasta actiune, sper sa nu gresesc, in ziarul nostru local (sunt din Constanta) Cuget liber. M-am inscris o data la concurs pentru ca, trebuie sa recunosc, ma enerveaza cei care nu se ingrijesc de mediul inconjurator. Mie  imi pasa  de cand ma stiu , nu de cand unii  au lansat acest slogan in alt domeniu. Eu  iau pozitie civica in public, de am ajuns ca familia sa-mi prevada o zi in care o sa iau un... pumn in nas.

Voi urmari blogul vostru.

Cu stima si " succesuri ",
Aurel, Constanta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu